
Ο καλύτερος παθολόγος είναι το ίδιο το σώμα μας.
Τα εξανθήματα, οι ταραχές του εντέρου, η αόριστη δυσφορία - είναι προειδοποιήσεις.
Ο οργανισμός μας, πριν πάρει το ρόπαλο, ψιθυρίζει σχεδόν ευγενικά -ακόμα- ότι κάτι μέσα μας δεν πηγαίνει καλά.
Μα οι περισσότεροι άνθρωποι βιαζόμαστε να σωπάσουμε αυτές τις φωνές.
Η εξωτερική καθαριότητα είναι απαραίτητη και ευχάριστη.
Αλλά πιο σημαντική, είναι η εσωτερική, διότι από ένα «βρόμικο» βάθος, θα αναδυθούν παθήσεις.
Επίσης. Ένα δυστυχισμένο έντερο παράγει αργά ή γρήγορα και δυστυχισμένες σκέψεις.
Μια λάμπα με βρόμικο φυτίλι δεν μπορεί να δώσει καθαρό φως - έτσι δεν είναι;
Για την τροφή ισχύει, ό,τι ισχύει για όλα τα πράγματα. Μέτρον άριστον.
Το απαραίτητο ανταμείβει, το περιττό εκδικείται.
Για την τροφή ισχύει, ό,τι ισχύει για όλα τα πράγματα. Μέτρον άριστον.
Το απαραίτητο ανταμείβει, το περιττό εκδικείται.
Υπάρχουν βέβαια και άνθρωποι που καταστρέφονται ενώ έχουν άριστη υγεία.
Ο φθόνος καταστρέφει, για παράδειγμα.
Η ζήλεια.
Και οι οικονομικές δυσκολίες.
Ο φθόνος καταστρέφει, για παράδειγμα.
Η ζήλεια.
Και οι οικονομικές δυσκολίες.
Βρήκαμε ήδη τρεις αιτίες - άρα υπάρχουν κι άλλες.
Που σημαίνει ότι το ζήτημα είναι περίπλοκο... τελικά.




.jpg
)




0 Σχόλια