Ιπποκράτεια Αύρα



Ο καλύτερος παθολόγος είναι το ίδιο το σώμα μας.
Τα εξανθήματα, οι ταραχές του εντέρου, η αόριστη δυσφορία - είναι προειδοποιήσεις.
Ο οργανισμός μας, πριν πάρει το ρόπαλο, ψιθυρίζει σχεδόν ευγενικά -ακόμα- ότι κάτι μέσα μας δεν πηγαίνει καλά.
Μα οι περισσότεροι άνθρωποι βιαζόμαστε να σωπάσουμε αυτές τις φωνές.

Η εξωτερική καθαριότητα είναι απαραίτητη και ευχάριστη.
Αλλά πιο σημαντική, είναι η εσωτερική, διότι από ένα «βρόμικο» βάθος, θα αναδυθούν παθήσεις.

Επίσης. Ένα δυστυχισμένο έντερο παράγει αργά ή γρήγορα και δυστυχισμένες σκέψεις.
Μια λάμπα με βρόμικο φυτίλι δεν μπορεί να δώσει καθαρό φως - έτσι δεν είναι; 

Για την τροφή ισχύει, ό,τι ισχύει για όλα τα πράγματα. Μέτρον άριστον.
Το απαραίτητο ανταμείβει, το περιττό εκδικείται. 

Υπάρχουν βέβαια και άνθρωποι που καταστρέφονται ενώ έχουν άριστη υγεία.
Ο φθόνος καταστρέφει,  για παράδειγμα.
Η ζήλεια.
Και οι οικονομικές δυσκολίες.
Βρήκαμε ήδη τρεις αιτίες - άρα υπάρχουν κι άλλες.  

Που σημαίνει ότι το ζήτημα είναι περίπλοκο... τελικά. 


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια